Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 stycznia 2013

* FreedoM *




nigdy więcej nie angażuj się tak mocno i tak szybko. nie warto.

Wybacz skarbie, ale nie mam ochoty na Twoje słodkie sms'y i wielkie powroty.

spróbuj ogarnąć ten syf, zwany życiem.

Przepraszam, że już nie walcze. Po prostu przejadłam się już złudzeniami

Nie wiem czy jestem gotowa na to, abyś był nikim w moim życiu.

Gdybyś wiedział jak mnie irytujesz - sam byś sobie przypierdolił.

Znalazłeś we mnie to, czego szukać innym się nie chciało.

Niczego nie żałuję, czasem po prostu nie było warto.

to zabawne, jak ludzie łamią Ci serce, a Ty wciąż potrafisz ich kochać wszystkimi małymi kawałkami.

Jeśli naprawdę Cię kocha to odległość ani pogoda nie ma znaczenia.

wrócić do momentu, kiedy wszystkie problemy rozwiązywaliśmy razem.

szepty za plecami, co nie stać was na więcej?

A teraz ? Teraz ona trzyma Jego rękę . Ona przytula całe moje życie .

Będę zawsze. Niekoniecznie obok, ale w środku myślami i całym sercem .

jeśli nie spróbujesz to nigdy się nie dowiesz czy było warto.

tak, ze zbyt wieloma rzeczami jeszcze nie jestem w stanie sobie poradzić .

Żałuję jedynie tego, że nie potrafię, patrząc prosto w Twoje oczy, powiedzieć Ci, co tak naprawdę siedzi w moim sercu.

Zadziwiające jak ludzie dobrze potrafią udawać kogoś , kim nie są .

 a gdybyś zobaczył spadającą gwiazdę, byłabym Twoim życzeniem ?

- Co masz na swoje usprawiedliwienie? - Kocham Cię...

Lubiła z Nim być, podobało się jej jak się przy Nim czuła, uwielbiała Jego milczenie i Jego słowa ..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz