Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

OSTATNI WPIS . !

WITAJCIE KOCHANI :)
TEN WPIS KTÓRY WŁAŚNIE CZYTACIE JEST OSTATNIM WPISEM NA TYM BLOGU .
NIESTETY NIE MAM JUŻ CZASU ANI OCHOTY ABY GO PROWADZIĆ
WIĘC PRZEDSTAWIAM WAM KTO OGLĄDAŁ MOJEGO BLOGA , ILE WAS BYŁO I Z JAKICH PRZEGLĄDAREK KORZYSTALIŚCIE :)




ZAPRASZAM DO OSTATNICH ZDJĘĆ I OPISÓW NA TYM BLOGU :D 







udowodnij, że Ci zależy. poniż się. przyznaj przed kolegami, że mnie kochasz.


Bo w życiu każdego z nas pojawia się taki człowiek, którego serce pragnie się bardziej od powietrza.


Lubię takie dni, kiedy jedynym kłopotem jest wstanie z łózka po to, by zaparzyć kolejną herbatę.


ta słodka naiwnośc kiedy myślisz, że ktos cię potrzebuje.


Do twarzy mi z Tobą :*


Trwałam przy Tobie tak cholernie długo, brałam gorsze, dawałam lepsze, chciałam dla Ciebie jak najlepiej.


-Nad czym tak się zastanawiasz?
-Nad tym jaka głupia byłam, że zakochałam się w Tobie i wierzyłam w każde słowa.


Myślami była daleko od domu. Wracając z powrotem do rzeczywistości zgubiła drogę..


Ludzi nie kocha się za to, że są doskonali, tylko pomimo to, że tacy nie są.


Oślepiona twoim uśmiechem byłam gotowa na wszystko


Olejmy wszystko, liczy się tylko to co teraz. Ty jesteś blisko, więc mogę nawet dziś umierać. 


kiedy widzę tą Twoją roześmianą gębę, mam ochotę podejść i Ci przypierdolić.


patrz na mnie tak jakbym była wszystkim.


Nie pytaj ile godzin dziennie spędzam na myśleniu o nas..


I codziennie rano budzić się obok Ciebie by usłyszeć 'dzień dobry, kochanie'.


Jesteś osobą której mogę oddać swój ostatni oddech.


I przychodzi w życiu taki moment kiedy smutek jest przyzwyczajeniem a łzy codziennością.


Chciałabym aby czas zatrzymał się na jakiś czas gdy byliśmy głupio zakochani w sobie.


Ta chwila już ulatywała w powietrze... a ja tkwiłem na ziemi, patrząc, jak się oddala...


Oczarował mnie uśmiechem i choć mam do niego żal, to za tym uśmiechem tęsknię każdego dnia.


jeśli go kochasz to po prostu mu to powiedz. wiem, że to nie jest proste. ale właśnie na tym polega dojrzałość.


To właśnie Ona teraz w ramionach trzyma cały mój świat.


co czytasz? -tysiące słów zostawianych przez Niego przypadkowo na kartkach. - po co? - szukam słowa "kocham".


gdy zatęsknisz- dzwoń, pisz, cokolwiek. ja będę. zawsze będę dla ciebie.


''Miłość na odległość''. Kilometry są niczym dla ludzi, którzy się kochają.


pan 'idealny', zrozumiał, że ma wady, które tylko Ona akceptowała.


Teraz jesteś po prostu kimś, kogo kiedyś znałam.


niektóre piosenki, gdy ich słuchamy, samotnie, po prostu bolą. przypominają o przeszłości.


Zastanawiam się czemu... Nikogo nie mam...


wiesz, mam już w dupie to czy wogóle pamiętasz kim jestem.


Najbardziej w zdaniu ,, bylo zajebiscie'' wkurza mnie slowo: ,,bylo''!


Czasem wystarczy tylko jeden moment by zrozumieć, że wybór nie był do końca właściwy.


bezgranicznie tak , pokochała jego miliony wad.


Proszę, bądź ze mną kiedy będę umierać. Przynajmniej umrę szczęśliwa.


`chcę wszystkie moje dni spędzić obok Ciebie . chcę żyć po to , by Cię kochać .

♥♥♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz